Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Είμαι ο ΗΡΑΚΛΗΣ!


Είμαι ο Ηρακλής Παπαδάκης.   Χρόνια τώρα!!!

Είμαι ο Ηρακλής και είμαι καλά.




Σκοπός της επικοινωνίας αυτής είναι: 
α)να γνωστοποιήσω τους διαδικτυακούς χώρους στους οποίους υπάρχει πλέον η παρουσία μου, 
β)την κακοήθεια με την οποία έχω έρθει αντιμέτωπος χρόνια τώρα, 
γ)να ζητήσω βοήθεια για την επίλυση των χρονίων θεμάτων που με κρατάνε δέσμιο και 
δ)να προαναγγείλω τις προσεχείς μου εκδοτικές δουλειές, για όσους ενδιαφέρονται.



Η διαφάνειά μου ανέκαθεν λειτουργούσε σαν πρόκληση για διάφορους «καλοθελητές» που κατά καιρούς αποπειράθηκαν να hackάρουν την ζωή μου. Μετά την επιτυχημένη απόπειρα hackαρίσματος των σελίδων μου στα κοινωνικά δίκτυα,  αναγκάστηκα να κυκλοφορώ ως Foivos Apollon στο facebook (ο οποίος είναι ο πρωταγωνιστής στο νέο μου μυθιστόρημα «Κατηγορούμενος»), Ηercgr page και ως hercules.papa_da_kiss στο instagram. 


Οι δυσκολίες που έχουν δημιουργηθεί και επιβαρύνουν την ζωή μου -από την ιδεολογία της προσφοράς και της εξυπηρέτησης κυρίως- δεν είναι λίγες. Λειτουργούν βασικά ως εκπαίδευση και ως αποκαλυπτήρια των ατόμων που βρίσκονται κοντά μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν με βασανίζουν παράλληλα.  Έχω δεχτεί τόνους λάσπης επάνω μου ανά τα έτη και προς απογοήτευση όσων την πέταγαν με τα φτυάρια, δεν «θάφτηκα», χάρη στην αγάπη και την υποστήριξη αγαπημένων ανθρώπων που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. Είναι γνωστή η ρήση: «όσοι προσπάθησαν να με θάψουν, παρέβλεψαν το ότι είμαι σπόρος»!

Δεν έγραψα τυχαία το μυθιστόρημα «Ουδέν κακόν…», ούτε τις «Σούλες» (που πλέον κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο),  συνεχίζοντας έτσι την δωρεάν παροχή προϊόντων/υπηρεσιών σε αντίθεση με τις δυσχέρειες που βιώνω. Χρειάστηκε πολλές φορές να πληρώσω πολλά χρήματα για να αποδείξω «ότι δεν είμαι ελέφαντας», ενώ παράλληλα δεν έχω εισπράξει δεδουλευμένα από διάφορες πλευρές. 


Μέχρι σήμερα, οι κρατικοί μηχανισμοί με τις δυστοκίες τους και την φοροεισπρακτική τους ευφυΐα, μου ζητούν να πληρώσω ένα κάρο χρήματα, που ποτέ δεν εισέπραξα, ποτέ δεν είχα - ούτε έχω,  ούτε μπορώ να πληρώσω, και κάνω έκκληση για κάθε βοήθεια και συμπαράσταση, προκειμένου να απαλλαγώ από όλες αυτές τις δυσλειτουργίες. Απευθύνομαι σε νομικούς, δικηγόρους, κοινωνικούς λειτουργούς, δικαστικούς επιμελητές, λογιστές, φοροτεχνικούς, υπαλλήλους Δ.Ο.Υ, Α.Δ.Α.Ε., δημοσιογράφους, ερευνητές - ντέντεκτιβ και όποιον άλλο μπορεί να μου δώσει την όποια διευκόλυνση, κατευθύνσεις ή πληροφορίες.

Άλλη μια από τις εκκρεμότητες που χρονίζουν, είναι η μη είσπραξη των με δικαστική απόφαση οφειλόμενών μου, όπως περιγράφονται στην παρακάτω προκήρυξη.


ΚΑΛΩ όποιον πιστεύει ότι μπορεί, ενδιαφέρεται ή θέλει να βοηθήσει στο κλείσιμο αυτού του κύκλου, προσφέροντας ποσοστά ως και 50% από τα εισπραχθέντα που θα προκύψουν από την οποιαδήποτε πληροφορία.

Επίσης κάθε προσφορά στον λογαριασμό μου paypal είναι άκρως εκτιμηταία και πολύτιμη για όποιον θέλει και μπορεί, για όποιον εκτιμά τις εργασίες μου ή εξυπηρετείται με όποιον τρόπο από τις δικές μου προσφορές. «Το ένα χέρι νίβει το άλλο…».


Στο μυθιστόρημα «ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ» (που ευελπιστώ να έχετε στα χέρια σας σύντομα),  οι αναγνώστες έρχονται σε επαφή με την πορεία ενός ατόμου, που στην προσπάθεια του να απελευθερωθεί από ένα δυσλειτουργικό οικογενειακό περιβάλλον (σύστημα), έρχεται αντιμέτωπο με διάφορες αντίξοες συνθήκες στη ζωή, καθώς επίσης με τους τρόπους με τους οποίους τις διαχειρίζεται.

Τονίζω και πάλι σε αυτό το σημείο την μοναδικότητα του κάθε ατόμου σε κάθε ένα από τα συστήματα στα οποία εντάσσεται – ανήκει (οικογενειακό,  φιλικό, θρησκευτικό, κοινωνικό, κλπ) και τις δυσλειτουργίες που δημιουργούνται στη ζωή του, από τις όποιες μεταβολές θέσεων. Τα εξηγώ αναλυτικότερα στις ομιλίες και τις παρουσιάσεις μου (Υγεία-Σχέσεις-Ευτυχία), που γίνονται σε διάφορες πόλεις και σημεία, με ελεύθερη πάντα είσοδο.  

Από τα τέλη Νοέμβρη θα είναι διαθέσιμο το Πνευματικό Ημερολόγιο για το 2019 (ελληνικά/αγγλικά), με ασκήσεις αυτογνωσίας, θετικές δηλώσεις και μηνύματα ενθάρρυνσης, που οποίος θέλει μπορεί να προπαραγγείλει με έκπτωση.


Κλείνοντας αυτήν μου την επιστολή – έκκληση,  παραθέτω το νέο μου ποίημα: «Άγκυρες», στην πρώτη του γραφή.


Εύχομαι να σας αρέσει και να έχει κάτι να σας πει.

Με την Αγάπη μου!

Ηρακλής

Δεν υπάρχουν σχόλια: