Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΤΟΣ


Πιστεύω ότι δικαιούμαι την αφθονία που το Σύμπαν
προορίζει για μένα.
Δέχομαι ότι είμαι πλούτος, αγαπώ το χρήμα ως ζωτική ενέργεια,
 το δέχομαι με αγάπη κ δίνω τον καλύτερό μου εαυτό με αγάπη.
Όλες μου οι ανάγκες καλύπτονται εύκολα κ απλά.
Ευγνωμονώ, 
όλες μου οι υποθέσεις διεκπεραιώνονται με τέλεια τάξη.
Το χρήμα ρέει άφθονο  προς εμένα κ υπάρχει πάντα πλεόνασμα.
Τώρα είμαι πλούσιος, υγιής, πολύτιμος κ ευτυχισμένος .
Γνωρίζω πως το μέλλον μου θα είναι λαμπρό, χαρούμενο, ασφαλές,
γιατί είμαι το πολυαγαπημένο παιδί του Σύμπαντος 
κ γιατί το Σύμπαν με φροντίζει με αγάπη τώρα κ για πάντα.
Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά!

ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΦΘΟΝΙΑ

1. Το χρήμα έρχεται  σε μένα από κάθε πλευρά από  κατευθύνσεις αναμενόμενες και απροσδόκητες.

2. Τα χρήματα ρέουν εύκολα, χωρίς τη συναισθηματική προσκόλληση, εκτός από την ευγνωμοσύνη/την εκτίμηση, για τη ζωή μου, τον τραπεζικό λογαριασμό, την εργασία μου, τις επιχειρήσεις μου...

3. ΚΑΜΙΑ ανησυχία ,  με κανέναν  τρόπο  δεν έχω για τα χρήματα.  Κανένα περιοριστικό πιστεύω ,καμία συναισθηματική αντίδραση  δεν με ανησυχεί πλέον .  Βιώνω  μόνον την ευτυχία/την εκτίμηση  κ την ευγνωμοσύνη όταν σκέφτομαι τα χρήματα.

4. Ένα συναίσθημα άνεσης κ ευκολίας, μια πεποίθηση ότι "φυσικά η ροή χρημάτων γίνεται εύκολα κι αποτελεσματικά σε μένα", πάντα έτσι γίνεται, είναι το αναμενόμενο!

5. Κάνω αυτό που  αγαπώ, αυτό που με κάνει ευτυχισμένο και με το οποίο αισθάνομαι  καλά . Αυτό που με φωτίζει είναι η εσωτερική καθοδήγησή μου και ΓΝΩΡΙΖΩ  απλά  πως τα χρήματα θα έλθουν.

6. Τα χρήματα εμφανίζονται αμέσως και με σταθερότητα. Δεν υπάρχει κανένα χρονικό εμπόδιο στα χρήματα, μπορούν να έρθουν αμέσως και δεν χρειάζεται καμιά πρόσθετη προσπάθεια να τα προσελκύσεις και να τα παραλάβεις.

7. Είμαι πάντα ανοικτός και δεκτικός στα χρήματα. Κρατώ το νοητικό πρότυπο, ότι τα χρήματα με αγαπούν, αγαπώ τα χρήματα και είμαστε ταίρι. Είμαι ένας άριστος δέκτης και έτσι το χρήμα ρέει, αυξάνεται και ακτινοβολεί (με την ενέργεια) γύρω μου και μαζί μου.

8. Είμαι φίλος με τα χρήματα, είναι ένα φυσικό μέρος της ζωής μου να έχω περισσότερα χρήματα από τις ανάγκες μου και έτσι ευλογώ τα χρήματα οποτεδήποτε τα βλέπω ή τα αισθάνομαι να έρχονται ή να φεύγουν, (πληρώνοντας ή λαμβάνοντας), επειδή είναι η ροή που κρατά την ενέργεια και η ενέργεια αγαπάει την μετακίνηση. Τα χρήματα είναι ενέργεια.

9. Δίνω στα χρήματα τον σεβασμό/την εκτίμηση/την προσοχή που τους αξίζουν, όπως δίνω την προσοχή μου με έναν αγαπημένο και χαρούμενο τρόπο σε ότι θέλω στη ζωή μου.

10. Οι ευκαιρίες χρημάτων είναι όλες γύρω μου συνέχεια, για να τα λάβω, να τα επενδύσω, να τα αυξήσω, να τα μοιραστώ και να δημιουργήσω. Βλέπω τις δυνατότητες που υπάρχουν γύρω μου, όλη την ώρα.


   Υιοθέτησε τα δυναμικά ΘΕΤΙΚΑ νοητικά πρότυπα σκέψης
και τους τρόπους που σε εξυπηρετούν στο εδώ και το τώρα,
χωρίς να επαναλαμβάνεις αρνητικές δηλώσεις αμέτρητες φορές
και χωρίς να οραματίζεσαι αυτά που δεν έχεις!













Δεν υπάρχουν σχόλια: