Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΔΙΩΞΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ

   Η αφοσίωση στα πιστεύω μας και η σύνδεσή μας με τις ανθρώπινες αξίες, είναι απαραίτητα συστατικά για να αντισταθούμε στην λαίλαπα της προχειρότητας και της τσαπατσουλιάς, που γεννάει την ανηθικότητα και προάγει την έλλειψη ήθους.  Νοιώθω ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό το να επικοινωνούμε και να συνεργαζόμαστε, αν θέλουμε να καταφέρουμε κάτι καλύτερο.
    Στις μέρες που ζούμε, η ρηχότητα και η φτήνια περισσεύουν. Δεν μπορεί αυτή να είναι η εξέλιξή μας!  Δεν μπορεί να είναι η κουλτούρα μας αυτά που βλέπουμε στην τηλεόραση, στα ριάλιτι, στα παράθυρα, στα μεσημεριανά ή τα πρωινάδικα!
    Είναι πολύ σημαντικό να δουλεύουμε με τον εαυτό μας αλλά και συλλογικά, για να καταφέρουμε να αποτινάξουμε την μετριότητα που μας έχει κατακλύσει. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τις αξίες μας, τις ποιότητές μας, τα ιδιαίτερα χαρίσματά μας και να διεκδικούμε αυτό που μας αναλογεί. Είναι πολύ σημαντικό να νοιώθουμε ότι δικαιούμαστε να είμαστε ελεύθεροι, ευτυχισμένοι και χαρούμενοι.
    Εγώ επιμένω εδώ και είκοσι χρόνια να υπηρετώ τον άνθρωπο, με την σημασία της λέξης (άνω + θρώσκω = κοιτάζω ψηλά), δεδομένου του ότι ανήκω σε αυτό το είδος και αυτές τις ανάγκες τις έχω πρώτα από όλους, εγώ ο ίδιος.  Επιμένω να υπηρετώ την ανάγκη να «ανεβάσει» την Συνειδητότητά του, να βελτιώσει τις Ποιότητές του και να προσεγγίσει την Θεία του Ουσία. Να πλησιάσει και να συνδεθεί με τον Ανώτερο Εαυτό του!
    Σε όλα αυτά τα χρόνια έχω δεχτεί και συνεχίζω να δέχομαι την αγάπη και την υποστήριξη πολλών ανθρώπων και είμαι ιδιαιτέρως ευγνώμων γι αυτό.  Από αυτήν την αγάπη παίρνω δύναμη και σε πείσμα των καιρών συνεχίζω να αναπτύσσομαι, να προσφέρω κομμάτια από τον εαυτό μου, να παίρνω και να δίνω εμπειρίες & γνώση, τροφοδοτούμενος με αισιοδοξία για τις καλύτερες μέρες που έρχονται.
    Μην αφήνετε την μετριότητα να σας καταβάλλει!
    Πιστέψτε στον εαυτό σας και επιτρέψτε του να εμπιστευτεί το Θεϊκό Σχέδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: