Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...

και  ΟΧΙ  ΜΟΝΟ  ΓΙΑ  ΣΗΜΕΡΑ,  
ΑΛΛΑ...  
για κάθε στιγμή,
για κάθε μέρα,
για κάθε βδομάδα,
για κάθε μήνα...  


     1. Μόνο για σήμερα, θα αφήσω τους φόβους μου να φύγουν.  Δε θα φοβάμαι μη χάσω τη δουλειά μου, μη χάσω χρήματα, μη χάσω την υγεία μου, μη χάσω το σύντροφό μου, μη χάσω τους φίλους μου.

     2. Μόνο για σήμερα, θα είμαι ευγνώμων. Όσο περισσότερο ευγνωμονώ τη ζωή, τόσα περισσότερα θα μου προσφέρει η ζωή για να ευγνωμονώ. Σήμερα θα σκέφτομαι αυτά που έχω και όχι αυτά που μου λείπουν. Είμαι ζωντανός. Διαβάζω. Σκέφτομαι. Νιώθω. Είμαι ευγνώμων.

     3. Μόνο για σήμερα θα είμαι ο εαυτός μου. Είμαι μοναδικός, είμαι ξεχωριστός, είμαι σπάνιος. Δεν αφήνω κανέναν άλλον να μου υποδείξει ποιος θα είμαι. Μπορεί να ενδιαφέρομαι για το τι σκέφτονται οι άλλοι για μένα, αλλά όχι τόσο ώστε να ενεργώ συνεχώς ενάντια στις επιθυμίες μου.

     4. Μόνο για σήμερα θα κάνω κάτι έξω από τα συνηθισμένα. Θα βγω από τη ρουτίνα. Θα κάνω ένα τηλεφώνημα σε κάποιον που δεν το περιμένει. Θα πάω στη δουλειά μου από διαφορετική διαδρομή. Θα κάνω μια σκανταλιά. Θα κάνω μια έκπληξη. Θα ξεφύγω. Θα νιώσω ζωντανός.

     5. Μόνο για σήμερα θα είμαι παρών όπου κι αν βρίσκομαι. Θα απολαμβάνω την κάθε στιγμή ό,τι κι αν κάνω. Όταν θα είμαι στη δουλειά, το μυαλό μου θα είναι στη δουλειά. Όταν θα είμαι στο σπίτι, το μυαλό μου θα είναι στο σπίτι. Θα σταματήσω το πήγαινε-έλα του μυαλού μου. Είτε θα πηγαίνω το μυαλό μου εκεί που είναι το σώμα μου είτε θα πηγαίνω το σώμα μου εκεί που είναι το μυαλό μου!

     6. Μόνο για σήμερα θα κοιτάξω ένα αγαπημένο μου πρόσωπο στα μάτια και θα του πω: «Νιώθω τυχερός. Είμαι ευγνώμων που είσαι μέρος της ζωής μου. Σε αγαπώ.»

     7. Μόνο για σήμερα, θα νιώθω καλά μέσα στο σώμα μου. Θα περιποιηθώ τον εαυτό μου, θα ντυθώ όσο καλύτερα μπορώ, θα προσέξω τη διατροφή μου, θα εξασκηθώ. Και θα το κάνω για μένα. Για κανέναν άλλον. Εγκρίνω τον εαυτό μου. Είμαι τέλειος όπως ακριβώς είμαι.

     8. Μόνο για σήμερα, θα αποφύγω να εκνευριστώ με μικροπράγματα. Αν νιώσω ότι χάνω την ψυχραιμία μου, θα πάρω βαθιά αναπνοή και θα αναρωτηθώ: Πόση σημασία θα έχει αυτό που με εκνευρίζει τώρα, 5 χρόνια αργότερα;

     9. Μόνο για σήμερα θα αφιερώσω λίγο χρόνο στον εαυτό μου. Θα βγω μια βόλτα, θα ακούσω την αγαπημένη μου μουσική, θα αυτοσυγκεντρωθώ, θα χαλαρώσω, θα επαναφέρω στη μνήμη μου ευχάριστες αναμνήσεις, θα απολαύσω τον ήλιο, θα νιώσω ένα με τη φύση.

     10. Μόνο για σήμερα, θα δοκιμάσω, θα τολμήσω, θα εκτεθώ. Μόνο για σήμερα, θα κάνω μια νέα αρχή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: